viernes, 27 de marzo de 2015

Arazas

D'hibierno.
En invierno.

8 comentarios:

  1. Con tres paginas en marcha, mucho trabajo !!! a los blogs hay que darles de comer si no caen en el olvido. ...por eso yono tengo ninguno pq no tengo nada de tiempo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Esto es más romanticismo que otra cosa, porque con el facebook o similar ya valdría, pero...

      Eliminar
  2. Aquesta és una de les millors d,aquest hivern, quina xulada de foto. Una abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aquesta anirà al paper, a mi també em fa molt goig

      Eliminar
  3. Coincideixo amb l'Eduard. Potser la millor d'aquesta temporada ,-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. N'hi ha altres que m'agraden, però aquesta potser la que més :-)

      Eliminar
  4. Buaaaaaaaaa, qué chulíiiiisima!!!!! Me encanca!!!! Gracias por compartirla

    ResponderEliminar
  5. Buaaaaaaaaa, qué chulíiiiisima!!!!! Me encanca!!!! Gracias por compartirla

    ResponderEliminar